Monday, September 7, 2009

Tak boleh balik lagi la pulak

hari ni aku dapat call dari bini aku..
berita gembira dan jugak tak berapa gembira...

berat anak aku dah ok..
sorang 1.82kg dan sorang lagi 1.86kg..
kira kalau ikut law hospital.. dah leh calo..
demam kuning pon dah tak dak..
tapi.. yang hampehnya..
dikabarkan pulak, disebabkan hari ni (07032009) cuti umum utk selangor..
tak dak doktor pakar..
jadi.. tak dak orang yang leh authorisedkan kepulangan..
terpaksala duduk lagi satu hari... cais..

tapi.. aku harap mana la tau depa leh dischargekan anak2 aku tanpa doktor pakar..
ataupun.. harap doktor pakar rajin datang ke hospital utk check baby..
leh la aku bawak balik anak2 aku esok... heheheheheh
aku dah siap kemas rumah skett2 tuh.... hampeh...

hmmm... harap2 leh balik secepat mungkin...

No comments:

Post a Comment

Followers