Friday, September 11, 2009

Berbuka di Flamming Bandar Sunway.

event nih sebenarnya dah lama berlaku.. tapi aku tak update sebab tertinggal kamera kat kedai makan.
nasib member aku tak balik lagi time tuh, jadi... tak hilang la..
Tadi baru pi amik setelah sekian lama jadi pekasam kat dalam kereta member aku.. hahahahh

Event nih berlaku pada 04 September 2009...

Kali ni aku berbuka kat Flamming kat bandar sunway... Steamboat pulak..
Bukak posa ngan member aku masa belajar.. persahabatan yang dah terjalin dalam 10 tahun lebih dah.. dari era zaman belasahan tahun... masa aku belajar kat UM...
harga dia ok.. sorang dalam 27 hengget...
tapi masalah dia satu la.. yang bahagian beraircond tu dia susun meja dekat2 sangat...
jadi tak selesa nak kluar masuk utk amik makanan...
dah la aku nih ala2 kiut miut.. hahahahh

disertakan gambar utk tatapan semua.. tapi tak banyak la..
asyik makan je.. terlupa nak mensnap kan gambar bebanyak.. heheheheh

Baru aku perasan.. gambar aku tak dak.. huhuhuhuhhuh
lepas bukak posa nih.. kitaorang sambung lepak kat Mahbub bangsar..
lupa lak nak snap gambar.. hehehehhe

No comments:

Post a Comment

Followers