Friday, September 11, 2009

Anak aku dah balik.. Tapi...

hm.. lama la pulak tak update...
untuk pengetahuan..
anak aku dah bolek kluar dari NICU dan dah boleh balik..
Tetapi....
hanya sorang je leh balik... si Aqif..
si Aqil tak leh balik lagi sebab ada jangkitan kuman.
kena masuk antibiotik selama 7 hari sampai hari isnin nih.
lepas habih antibiotik.. buat test lagi..
kalu dah ok.. leh calo.. kalu tak. berkampung lagi la nampaknya.

Kesian lak kat si Aqil sebab tak dapat minum susu direct.. kena minum guna picagari.
apa yang dapat aku perasan, tgk dia cam tak puas je minum susu..
masa aku melawat, walaupun bukan waktu makan, dia nampak dok mencari2 sumber susu..
pastu kenkadang nangis... aduhhh.. sebak gak rasa...

esok, aku boleh bawak bini aku ke wad sebab mak mertua aku ada,
so, adalah orang nak jaga si Aqif kejap sementara kami kat NICU gi tgk si Aqil..

Hari nih... anak sulung aku, Adam balik sini ngan mak mertua aku...
pergh.. kelincahannya masih terserlah... sampai baby court utk adik dia pun dia nak panjat...
tapi dia balik kejap la kot,.. minggu depan dia akan ikut mak mertua aku balik beraya..
tinggal aku, ibu dia, dan adik2 dia beraya kat Lembah kelang...
sedih oooooo...

No comments:

Post a Comment

Followers