Monday, November 2, 2009

PAPADOM

hari jumaat 30/10/2009 haritu berkesempatan tengook filem nih ngan bini aku...
kebetulan adik ipar aku mai sini, so, aku ngan bini aku amik peluang nih gi tgk wayang.. hehehhe

cerita nih memang besh.. kira dia menang award tuh memang sebab kualiti filem tu.

nak cerita banyak2 pun aku tak reti nak cerita..
yang pentingnya, filem nih memang ada mesej tersendiri...
ada lawak dan ada part sedih..
ada satu part tu, meleleh gak le aku punya air mata.. tapi cover baikkk punya.. hahahahahah...

yang beshnye, filem nih lawak dia tak macam dibuat2 sangat... kira slumber je.. tak nampak bersungguh- sungguh nak buat lawak...

dia punya gadjet yang depa guna dalam filem tu pun memang ikut tahun..
macam telefon yang depa pakai... ikut model yang memang ada pada tahun tu... heheheh...

ada gak la yang tak logiknya... 1-2-3 scene kot.. tapi yang tu jadi cam tak kisah sebab jalan cerita dia besh.. memang besh la..

aku bagi rating 5 of 5 bintang...
cerita yang patut ditonton.. hahahhaha

No comments:

Post a Comment

Followers