Monday, November 2, 2009

Bermulanya Hidup Di Nursery

Hari nih, hari pertama aku hantar anak2 kembar aku ke nursery...
hari pertama aku biar orang yang bukan keluarga jaga anak2 aku...

serba salah pun ada gak.. dah la depa tu kecik lagi.. lahir tak cukup bulan..
tapi aku terpaksa gak pujuk bini aku untuk hantar ke nursery..
aku kena keluar siang lepas nih utk buat keje...

masa dok tulih nih, rasa sunyi pun ada gak kat rumah aku..
kalu tak time nih dok kalut bagi depa susu...
kul 1130am kalut bagi mandi ngan ubat..
pastuh depa lak menyusu dalam 2-3 jam sekali..

huhuhuhh..
sedih la pulak rasa..

tapi tak pa la kot.. sebab aku leh buat keje lain...
untuk depa gak.. bagi depa membesar lebih senang skit...
kira membesar dalam keadaan yang lebih baik dari masa aku membesar dulu..
dari segi keperluan, makanan, serta persekitaran...

hmmmmmm......

No comments:

Post a Comment

Followers