Tuesday, February 9, 2010

Tired...

feel so tired...
minggu kedua nih aku rasa letih lak ulang alik kerja..
mayb sebab aku tak leh adaptasi lagi waktu kerja ofis nih..
pastuh perjalanan yang agak jauh..

memang balik rumah.. rasa nak tido je...
keje apa satu pun tak larat nak buat..
apa yang aku leh buat... duduk depan pc.. surfing internet..

bukak window utk project freelance aku,
blur tak ingat punya...
bila depan tv, teringat nak buat keje,
bila start nak buat keje, hancusss... satu habuk idea pun tarak...

rasa nak lepak je bila time malam...
tak nak pikir apa dah...
rasa nak hiburkan hati je.. huhuhuhuhu....

hmmm.. harap semangat aku akan kembali...

1 comment:

  1. camni la selalunya kalo along sampai kat umah...1 keje pun xleh nak sentuh...PENAT...tp yg peliknya bleh surfing berjam2 wo....huhu

    ReplyDelete

Followers